Friday, 9 October 2009

***dah lama teruja***

Semalam pi kedai hardware ngan en.atan. Dia nak beli tikar getah. Pas tu masa dia dok kelebek corak tikar getah tu saya ternampak benda ni. Forklift bahasa bukunya. Wahh teruja tu. Bukan apa macam syok ja tengok orang dok bawak sat gohead sat gostan. Wakakakakaka. Kalau saya boleh bawak cam syiok ja.
Ohh tempat isi minyak tang tu baru tau!!!!
nota kaki tangan: admit yang gue ni peqhak buih

3 comments:

*ayu* said...

kah kah kah.. akak ni lawak la.. nanti kalau dapat bawak forklift tu jangan lupa ajak ayu sekali ye.. mauakkakakaaaaa

viruspadu said...

hahahahaha memang lawak

siyes nak bawak jugak'

teringin gak nehhh hahaha

Madam Casper said...

ayu:
sungguh dah lama akak teringin..mujoq musim mengandung dah habis kalau tak mau minta nak naik jugak

VP: Wakakakakkaka tu la pasaii..rasa cam hebat ja kalo boleh bawak hahahhahaa

Blog Widget by LinkWithin