Monday, 9 November 2009

*** graduation day part 3***

Keterangan gambar:>

1. Ni la geng boria. Sayang masa show tu tak ada muzik kalau tak lagi meletuppp

2. Lakonan tadi. Ada watak mak, ayah, anak dan cikgu. Yang syok bila anak dah pi sekolah di suruhnya mak dan ayah tu balik. Mula2 tu beria tak mau pi sekolah.

3. Baca rukun negara dulu sebelum nyanyi. Cute jer adik yang berbaju melayu hijau tu. Tapi yang tak syoknya ibu-bapa ni macam tak alert pulak. Masa tangan di angkat tu patut semua ibu bapa pakat angkat tangan sama...semangat....

4. Errkk abang sapa yang sampai ke situ duduknya

2 comments:

blogresipi said...

Cute-cutenya budak2 tu buat persembahan kan.:)

Madam Casper said...

blogresepi

yer la mmg cute sgt. Bersemangat sungguh!!!

Blog Widget by LinkWithin