Wednesday, 23 December 2009

***cantik ker seksa***

Victoria Beckham yang suka berstylo katanya



Susah menjadi orang ternama dan terkenal. Semua nak kena cantik , sempurna or perfecto. Contoh macam VB tu. Dia cuma bawa anak2 dia kuar bersiar-siar tapi dressing dia? Owh tidak salah berpakaian kemas dan cantik, tapi kalau sampai melampau kaedahnya apa kes tu???
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V


Kesian kat kaki yang tak bersalah tu...





6 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

hahaha...nmpk gbr VB...terus bkk entry ni...kus semangat kaki dia...kesian kaki yg tak bersalah tu...

Lyn Yusoff said...

giler nyer dia pakai kasut cam gitu..
sure sakit kaki tuh..
nak cantik... sakit pun tak pe..
hahhaha

daela said...

aduh...merengkuk kaki nya tuh...sakit tumit kaki lak yg rasa...

ibusinga said...

seksa...seksa..

Sumijelly said...

ades...sakitnya...
sumi 1 1/2 inchi pun sakit gak tau..huhuhu

Madam Casper said...

Nuar
Tu la kesian kaki dia tu...menjerit kesakitan tu..

Lyn
Haa boleh dia berjalan dgn pakai heel cam tu noo.

Daela
Seriau tengok nooo

Doc
Memang seksaaa

Sumi
kalau akak tak sanggup daaaaa

Blog Widget by LinkWithin