Wednesday, 2 December 2009

*** janji bahagia***

Janji dia bahagia.
Janji dia boleh tidur dan mimpi yang indah-indah.
Masa kat rumah "mak" dia, dia tak tidoq
Balik rumah, buletin utama tak mula lagi dia dah Zzzzzz.
Mula-mula dia tidoq elok jer.Lepas tu posisi dia berubah macam ni.
Kata orang tua-tua tidoq menonggeng macam ni cacing dok main bola dalam perut erk???

4 comments:

nizaa said...

hahahaa...mcm2 daa....sib baik tak kuaq angin....

Lyn Yusoff said...

alalalala
chumel nyer die tdo camtuh..
hehehe

izat said...

orang tua2 kata cacing
orang muda macam kita pun kata ada cacing...(curi kata2 putu..)

Madam Casper said...

nizaa
keluar angin tak pa lagi mau keluar isi sekali tak ka haru tu

Lyn
Kalau yg tua ni sah2 kena babab vontot tu

Izat
ha betoi2, org tua pun ada cacing nooo

Blog Widget by LinkWithin