Monday, 4 January 2010

*** saya menang ***

N3 hari Senin 4/1/2010.
Nak war2 kan betapa gembiranya hati saya.
Saya menang contest ok.
Memula dapat hadiah saguhati dari Sumijelly sebab masuk contest meja berserabut tu.
Dapat Baju T (Yang di akui hak milik kekal oleh En.Atan) Magazine Libur dan Voucher McD. Petang ni nak pi sambar burger prosperity . Air liur dok meleleh tgk kat Kancilbiru. Sejak dua tiga menjak ni Kancilbiru asyik tunjuk gambar makanan jer....erkkk lekat ke oiiiittt.

Yang ke dua saya menang contest kat si Wan2911. Dia anjurkan contest komen terbanyak. Apa hadiahnya?? Tunggu sajalahhh...heheheheheh.

Semangat tahun baru nih.
..Ada sapa-sapa yang nak buat contest lagi tak?? Madam Casper nak masuk ...

Jadi dengan rasa berbesar hati saya nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada Sumi dan Wan2911. Lepas ni buat contest lagi yer dan murah la rezeki korang ber 2 yer.

1 comment:

nizaa said...

bukan lekat...kebuloq daaa....hahaaa

Blog Widget by LinkWithin