Wednesday, 1 December 2010

Apa pun Terima Kasih sayang

Semalam. Sebelum nak mai kerja. Titipkan pesanan pada Abang. Nanti masa mandi tolong cuci bilik air dan toilet. Waktu di office baru teringat kat rumah mana ada sabun. Dah habis. Yang ada cuma sabun mandi. Harap2 budak2 tu tak la pakai sabun mandi nak basuh bilik air noo.
Balik rumah tu lupa nak tanya bilik air dah cuci ke tidak.
Masa nak mandi tu cari lah aku ni mana sabun cuci muka aku. Tak ada dalam bekasnya. Dan sudah ku agak yang sabun itu telah di gunakan untuk mencuci bilik air dan toilet. Patut la berseri ja bilik air aku. Nak marah pun tak boleh..tapi dalam hati geram juga. Tak pa la nanti aku beli lain sabun cuci muka tu.
Bila tanya abang, depa cuci ke tidak bilik air. Dengan bangga dia jawab dah cuci. Tanya lagi pakai sabun apa bang...jawapan dia " Alah sabun oren tu la" nahh memang tepat jangkaan ku.
Apa pun terima kasih lah sayang semua sebab cuci bilik air dan toilet..tak jadi ibu nak marah.

2 comments:

daela said...

hahahaha...kelakar lah anak2 akk tu...comeii...:)

Madam Casper said...

Dila:

Mmg mula2 kak nak marah. Tapi bila tgk muka tu kesian pula dan kenangkan yg depa dah cuci bilik air tu kira redha saja la

Blog Widget by LinkWithin