Friday, 15 April 2011

Terima kasih !!!


Terima kasih kepada teman yang pi melencong ke HK baru-baru ni. Di beli kan beg ini sebagai souvenier. Harga atau jenama tak penting yang penting adalah ingatan tulus ikhlas. Rezeki di bulan April.
Sedikit info pasai kawan aku ni. Tengah sarat mengandung anak no 3. Aku kenal dia pada tahun 2000 bermakna dah 11 tahun la aku kenal dia. Dari dia single, jadik gf orang, jadik bini dan mak orang. Dari kurus sampai la dia dah berisi hahaha. Dia junior aku . Mula dia masuk kerja tu masing-masing sombong tak mau bertegur sapa. Hebat no. Kira dalam hati ada duri ler. Tapi tu la dari benci dah jadi sayang. Aku tak tau nak gambarkan macam mana hubungan kami. Cuma kami rapat..rajin bergossip..(opss pecah rahsia sudah) senang cakap macam hubungan kakak dan adik la. Suka hati dia nak kata kat aku dan suka mulut aku nak balas balik. Gitu lah. Tapi no hurt feeling..tapi ada juga sentap tapi 5 minit jer lepas tu ok la balik...
I lap u my dear Umi...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin