Friday 6 May 2011

Coti hari pekerja






Sampai sini dia tutup hidung dia sebab dia kata "ucuk nyaa"
Kata Danish "ni bed pompuan"


Memandangkan semua dalam rumah tu claim depa ada lah perkerja maka aku sebagai bos kena la bagi depa cuti. Dan sebagai Lady Bos juga kena la bawak staff keluar jalan-jalan sambil mengkopak kan purse aku yang memang selalu nipis. Duduk kat pulau yang 1/2" besar sikit dari "kang**** kera" ni aku dah pening nak bawa depa pi melepaskan penat lelah di mana. Ya la depa kan staff yang telah di bahagikan tugas untuk basuh pinggan, sapu sampah,kemas meja dan sebagainya..di samping mendapat elaun 10 hinggit sorang bila time gaji. Dan elaun tu telah selamat di belanjakan di kedai 2 hinggit atau kedai GJ Ban depan Bank Islam tak pun di Billion!!!. Opss sori sudah terlebih merapu jangan marahhh...

Maka petang tu dengan mata kelat sebab mengantuk, maka ku pusing-pusing stereng kurita satu pekan dan kemudian tenggggg kurita antik meluncur laju jerrr.....selepas dok pot pet marah kan staff2 yang kejap ok kejap perang dunia kejap nyanyi kejap melalak maka sampai lah kami. Wahh depa menjerit gumbira bila sampai sini. Alahh aku bawak depa ke BIRD PARADISE WILD LIFE PARK" ajer. Waktu tu dah kol 515 dah. Bila tanya tutup pukul berapa dan di beritahu pukul 7 maka ok aku pun beli ler tiket. 1 dewasa 3 kekanak RM 20 jer. Kat dalam tu aku rasa kami jer yang ada. Lepas bebas depa dalam tu dan aku cuma ikut kat belakang jer.

Apa pun dia orang memang enjoy dan aku suka bila depa enjoy!!!! :)

1 comment:

Nora Deena said...

ucuk nyer ! comey kan dak tecik ckp mcm tu.. ;-)

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers