Wednesday, 4 May 2011

Kembar




Muad'z ada kembar ok. Nama Arissa. Tapi tak seperut dan sepusing hehe. Kisahnya aku ada add mak Arissa ni dalam FB. Honestly tak kenal pun mak Arissa ni. Tapi boleh la berborak sebab aku suka komen kat pic anak-anak dia. Ya la anak sulung dia sama besar dgn Tuk Man. Lepas tu bila belek kat pic Arissa alahai ada iras-iras Muad'z. Bagi tau si Azie iaitu mak Arissa ni dia pun kata serupa. Pic yang combine kat atas tu Azie la buat. Lepas tu aku tunjuk kat member kat opis ni dia pun kata serupa. Semua ni kuasa Allah kan? Dia yang tentu dan aturkan segalanya...
Balik rumah bagi tau EA..dia tanya perangai Arissa sama tak dengan Muad'z? Aku kata haa sama la juga bab2 nak buli orang nih.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin