Thursday 5 May 2011

Tetamu istimewa


Cerita pasal wedding will & Kate tak habis lagi. Saja jer nak syer dengan korang semua. Tetamu yang attend wedding tu. Hari tu aku tengok kat BBC live. Jadi aku print screen jer ler. Ada banyak juga gambar yang aku print screen tu. Nanti la aku tempek.

Sempat capture masa arrival Sultan Brunei. Raja melayu juga di undang ke majlis perwaris takhta Britain tu. Dulu SB pergi mana-mana dengan 2 isteri dia tapi sekarang 1 jer ler. Tapi mana tahu lepas ni ada lagi sorang.
Yang ni paling best. Sultan Mizan dan Permaisuri Nur Zahirah. Tapi gambar dekat tak ada. Tak hairan lah kalau SPBYDP di jemput. Kita ada hubungan diplomatik yang baik dengan Britain (yer la kan) dan kita juga adalah salah sebuah negara-negara Komanwel. Negara yang pernah di singgah oleh Britain (malas nak guna word di jajah ). Tapi Brunei tu tak ingat plak aku pernah di singgah atau tidak...tapi macam Malaysia juga Brunei pun hubungan diplomatik dgn Britain ok la tu. Kalau nak tau masa aku nampak Sultan Mizan melangkah masuk, aku jerit giler. Mau tak sebab suka dan bangga ok!!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers