Friday, 30 December 2011

Danish discharge today!!

Danish discharge today. En.Atan minta discharge juga hari ni. Sebab keadaan aku yang sudah ada hint2 nak delivery.Tapi apa juga risiko kami kena tanggung sendiri. Nak tak nak kami kena terima tu. Sebab En.Atan sendiri berkerja, sekolah nak buka dah, aku pun dah sarat. 

Apa-apa pun aku doakan agar semua ok dan selamat. Mata dia dah ok sebenarnya, cuma darah dalam bola mata tu yang masih bersisa. Tak per lah aku jaga dia kat rumah nanti. Senang cerita. 

Apa2 nanti aku update!!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin