Friday 6 April 2012

Aku join contest yang mana kalau menang hadiahnya memang idaman hati

Aku adalah SR blog Green Apple ni. Nama blog dia berbelit lidah aku nak sebut. Jadi hari-hari aku terjah sebab aku syok baca entry dia. Terkujat aku bila masuk jer semalam dah ada contest. Cer clik link CONTEST ni kalau ada sesapa nak join. Sempat lagi tu sbb contest ni dateline hari ni jam 7pm yer. Tak join ada lah sangat rugi sebab hadiah nya COACH oii. Memang idaman aku tapi apakan daya nak beli sendiri duit tabung sentiasa tak penuh.





Jadik aku mestilah layan mata kat blog ILUVBAGINCORPORATION ni. Waima blog dia pun aku da save dalam blog aku. Senang..hari-hari click jer. Seperti yang  aku bagi tau tadi nak beli tapi duit tabung tak penuh-penuh jadi menahan la air liur yang menitik tap-tap itu bila melihat beg yang cantik. . Bukan setakat beg COACH jer ada LONGCHAMP, PRADA ada, ehh macam-macam ada la yang penting korang masuk la situ. Kalau rasa susah nak masuk blog dia terjah jer FB dia. Ni hah link FB iLuvBagIncorporation . Lagi senang nak cuci mata sebab sah-sah la korang sentiasa on FB dan kalau berkenan beli jer terus.







Selain dari menjual beg ada juga di jual kasut. Hah macam-macam patern kasut ada dan macam-macam . Make-up kit pun ada. All in one senang kata la. Nak tau lebih lanjut masuk la website dia orang or FB dia orang. Tak faham tanya habis citer kan. Bila aku tengok jer memang aku dah mabuk kepayang. Semua items cantik-cantik oooo. Dan aku nak pi layan mata lagik dan cheque nuffnang dah clear boleh la mengorder.



No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers