Friday, 23 November 2012

Ngeri tak?

Ngeri tak? Hehehehe. Rasanya dah lebih 5 tahun jadi macam ni. Mata sebelah kiri akan kumpul nanah kat hujung tu. Sampai masa nanah tu keluar sendiri. Kalau dia tak keluar aku yang akan picit bagi dia keluar.Bila picit sendiri tu lah yang jadi. Nanah tu tak berbau. Dah pernah pi jumpa doktor sekali, doktor tu kata tak ada apa2 so biarlah. Lagi pun tak sakit kan?? Hehehe

3 comments:

Lyn Yusoff said...

akak... siannya akak jd gitu..
klu takde effect, tapi seram gak tgk..

Brenda Wong said...

Ni tengah kene nanah ni kat mata kanan tak berani nak picit...... Sakit

Brenda Wong said...

Ni tengah kene nanah ni kat mata kanan tak berani nak picit...... Sakit

Blog Widget by LinkWithin