Thursday 25 July 2013

In Style Langkawi

Faisol Abdullah & Shariman Abdul Salam


Perhatian kepada fesyenista di luar sana, , satu pameran perdagangan yang menampilkan gaya hidup serta jenama utama dalam industri fesyen dan gaya hidup Malaysia , IN STYLE LANGKAWI (ISL), bakal diadakan di Pulau Langkawi pada20 September 2013 depan.
Jendela KL pereka fesyen terkenal untuk Jendela KL,  Faisol Abdullah , bersama dengan syarikat Alfa Baru Sdn Bhd akan mengadakan pameran dan juga jualan yang berkonsepkan santai lebih dari 40 jenama tempatan dan ini bakal menandakan permulaan usaha menjadikan Langkawi sebagai pusat fesyen dan gaya hidup di rantau ini.
In Style Langkawi adalah satu konsep yang luar biasa dengan menggunakan tarikan romantis Langkawi sebagai latar semula jadi untuk menyerlahkan kerja-kerja yang indah lebih dari 40 label kontemporari. Walaupun kebanyakan pameran perdagangan yang diadakan di kawasan bandar, dewan konvensional atau ruang pasaran di Asia, ISL menawarkan sentuhan je ne sais Quoi dimana pameran itu bakal diadakan di dermaga di kawasan Perdana Quay @ Telaga Harbour. Perdana Quay menawarkan suasana yang ideal untuk In Style Langkawi. Tetapi ISL merupakan acara oleh-jemputan sahaja pada hari pertama dan terbuka kepada pelancong dan pengunjung pada hari kedua dari jam 2 petang hingga 5 petang. Pameran gaya hidup tidak terhad kepada fesyen dan akan menampilkan campuran reka bentuk berbilang kaum dan produk termasuk pakaian, barang kemas, seni lukisan,kasut dan beg serta barang-barang hiasan rumah. Jenama terkenal seperti Pink Jambu, Gadis Manis, Asia Essentials dan Thirtyfour akan menyertai Junglewalla, Kitakita, Cantik Jewellry, Nukilan dan Moniko untuk memaparkan hasil kerja mereka untuk pembeli di rantau ini dan antarabangsa yang biasanya terdiri daripada rangkaian hotel, peruncit, pengeluar dan kedai serbaneka.



Akan di buat di Perdana Quay tempat kerja I tu. Dengar kata juga blogger akan dijemput hahahah so kalau betul dijemput boleh la bersua muka kan....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers