Friday, 5 July 2013

Saya tak malu ok


Saya tak rasa malu walaupun banyak mata yang memandang dan berbisik-bisik haha. Jarak nak ke feri tu jauh kalau nak tunggu dia orang bertatih sah kena tinggal dengan feri. Last aku decide ambik troli suruh dia orang naik 2 sekali dan zusssssss kita tolak jer ler. Yang best En.Atan terkejut bila tengok pak dan mak dia dok atas troli. Dia kata "orang tengok tu" I jawab balik "ada i kisah "hahahaha..

Harapan saya semoga budak ber enam tu akan buat benda yang sama pada kami kelak. Tak malu dengan apa jua keadaan ibu bapa.



1 comment:

Sumijelly Sumi said...

kita sebagai anak ni selalu terperangkap dalam 2 pilihan...

sama ada menjaga air muka atau menjaga hati org tua...

kalu kita kerah gak mereka jalan.. sure mereka pula kepenatan...dan org akan mengata "bawa org tua jalan jauh"

kalu kita naikkan mereka ngan troli tu, kita pun akan di kata "ada ker suh org tua naik troli"

then... mana nak? senang kita ker senang mereka.....huhuhu

Sumijelly.com

Blog Widget by LinkWithin