Sunday 29 May 2016

My kids my world

Kalau boleh semua aktiviti yang melibatkan anak2 aku nak join. Setiap kali Faez keluar untuk perlawanan bola aku akan hantar. Bagi setengah orang itu biasa tapi bagi aku itu harus. Sebab anak akan tahu betapa kita sangat2 bagi sokongan kpd mereka. Merestui dan mendoakan. Apa juga aktiviti kat sekolah aku akan hadir.
Kesian anak2 yang tertunggu kehadiran mak ayah tengok2 ibu bapa depa tak hadir. Sudah tentu depa kecewa. Arwah Tok aku akan hadir untuk setiapa acara disekolah. Dan aku bangga dengannya.
Baru2 ni Luqman ada tournement Roller Blade tapi aku tak hadir tengok dia bertanding. Sebab salah dia sendiri sebab dia tak inform aku. Jadi timbul konflik dan rajuk. Dia komplen aku hanya fokus pada Faez dan aku abaikan dia. Konflik2. Kami bertelagah juga. Akhirnya aku suruh dia tunjuk skill nya kat aku. Dari atas lorong rumah aku hingga ke bawah dia meluncur RB. Aku pun terkinja-kinja lompat kekaguman.😂😂.
Dunia aku sebenarnya dengan anak2 aku. Dan aku happy😍👬👬👭💓💜

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers