Tuesday, 29 September 2009

*** hari raya***

Tu gajah sebenarnya. Gambar gelap gelita ateii dah tak boleh nak pakai flash..apa boleh buat
Ramainya umat beratur nak naik keretapi nite safari tu ..binatang bukannya nampak sangat..

Abang chik
Kakak malu2 la pulak..kan dah kata tema tahun ni belang2 wakakakakaka

Danish..OTW nak ke Zoo.Pot pet pot pet mulut dia bila tgk binatang kat zoo tu

Danish dan sepupu dia. Yg besar tu adik gue..anak ayah gue yang sulung dgn isteri barunya. Hik gue tak terfikir pun nak ambil gambar ayah gue..dah tak mesra alam nak buat macam mana yuk

Muad'z tidur jer OTW ke Taiping..

Anak sedara sebelah en.atan. Ikut kami beraya di Taiping. Anak bongsu arwah abang en.atan. Masa arwah meninggal dia baru 3 bulan dalam perut mak dia. Sebaya dengan abang..cuma dia tua 3 bulan jer.

Tema belang2 tahun ni wakakakakakkaka

Bersiap nak balik beraya ke Taiping. Raya ke 2 nih.

Beraya kat umah sister in law. Makan nasi dan sup tulang. sedapp

Wah handsome juga Danish. Baju melayu tu lebihan kain baju kurung kakak. Kain tu acik Dila yang hadiahkan. Terima Kasih acik Dila
Danish sibuk tengok ikan dalam kolam Mak Tok. Ni kat Kubang Jambu rumah mak angkat gue

Berhari raya kat rumah sister in law. Makan nasi sup daging. Tu anak sedara ( anak sister in law ku ler) tunggu hari nak bersalin jer anak ke 4. Punya nak beraya sanggup balik dari K.Pilah tu.

Pagi hari raya..sempat ambil pic depa dua jer..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin