Tuesday, 20 October 2009

*** cekcinya...aummm***

huh tak tau la gue nak kata apa dgn anak bujang gue yang sulung nih. Makin hari makin selambak. Semalam dia lantak sapu losyen halia tu. Konon nak bagi kurus la lepas tu dia melompat-lompat sebab panas. Hahahahah last abah dia suruh pi mandi lain...adoiiii
Ada gambar depan Danish ni. Tapi "seksa" sangat. Jadik tanya b**** sudah la. Budak kecik ni pun ikut mood jugak selalunya bangun bagi dia memang tak mandi dah. Terus hantar pi rumah mak dia. Tapi pagi tadi wahhh dia menjerit-jerit nak mandi..so abahnya mandikan lah dia...lepas mandi dia tergedik-gedik dulu dalam bilik abang2nya..dan inilah hasilnya..

1 comment:

PUTUBAMBU said...

ha..camni jugak le perut anak sulung aku..
makin hari makin tembun..

kuat bebenor makan nasi..!

Blog Widget by LinkWithin