Thursday 1 October 2009

*** geram***


Saya adalah sangat geram dengan budak ni sesangat.
Sekarang ni budak kecik ni nakai sangat. Baru nak belajar bercakap. Aduhaii tak larat nak layan kepocih dia tu. Tak boleh nampak handphone saheh dia nak suruh kita buat call. Kalau bagi cam tu saja maka relalah handphone tu di campak ke dinding. Mau tak mau kena dial jugak. Yang selalu jadi target dia ialah Abah dan Mak mengasuh dia la. Mau tak mau kena layan.
Kalau bawak dia naik motor keh keh keh sepanjang jalan tu dia berzikir yer " e yauwah" maksudnya "Allah' la tu dan "la i la e yauwah" maksudnya Lailahaillallah la.
Dah boleh minta tolong yer..walaupun dia bercakap kadang2 bercampur German tapi YES as a mother (kembang di situ) saya paham apa maksud dia. Kalau minta tolong dia ambik "papu" (penyapu) laju jer. Kalau saya tukar diapers dia or Muadz tak payah bimbang dah dia yang akan buang diapers tu dalam tempat diapers.
Dan yes dia memang dia nakai..adoi tu yang tak tahan..sabar jer lah. Kadang2 saya gigit dia sebab geram sangat keh keh keh ...
nota kaki tangan: sorilah saya feeling macam ni atee dah anak saya pun apa saya kisah wakakakakakaka...sayang semua anak ibu mmmuuahhh

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers