Thursday 1 October 2009

***sarat***

Lupakan hal sedih-medih tu.
Sekali lagi saya mohon MAAF ZAHIR BATIN bukan niat nak mengungkit cuma sekadar meluahkan rasa hati.

La ni kepala otak saya ni sarat sangat. Sarat dengan macam-macam benda yang saya nak buat.Macam-macam plan yang saya rancang.
Ohh nak ke pejabat tu nak tanya pasai loan dan procedure nya
oh nak register sunat abang dan bang chik,
ohh bila la next appoinment Muadz dan Danish nak timbang, cucuk, dan lain2.
Alamak form tadika si kakak belum hantar lagi.
Bila la si E ni nak hantar 1 drop perfume ni? Customer dah memekak dah ni.

Macam-macam lagi dalam kepala otak saya. Sampai saya tak tau mana saya nak buat dulu.Sarat sangat dah. Rasa macam nak pass kat kepala otak En.Atan sikit..baru la adil dan saksama no?



nota kaki tangan: Ha tadi masa keluar lunch dgn En.Atan teringat lagi satu projek yang agak2 kalau juai laku tak??

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers