Thursday, 29 October 2009

***syukur Alhamdulillah***

Sujud syukur padaNya...

Dalam minggu ni saja kami terima 2 berita gembira. Alhamdulillah. Kita hanya mampu merancang tapi DIA yang makbulkan perancangan kita. DIA dengar apa yang kita inginkan. Jika nawaitu kita baik InsyaAllah apa yang kita idamkan tu menjadi kenyataan. Syukur Alhamdulillah.

Berita pertama tu memang kami nanti kan sesangat. Ingatkan memang dah tak ada peluang. Tapi rupanya rezeki berpihak kepada kami anak-beranak. InsyaAllah bila sampai masa kami revealed apa kisahnya. Berita yang ke 2 tu pun sama jugak. Agak lama juga menanti akhirnya ada rezeki jugak.

Saya bersyukur sangat....

nota kaki tangan: kalau pengantin lama kat kampung tau berita ni musti depa suka....*wink*

2 comments:

*ayu the sun* said...

alhamdulillah..
what ever it is..
yg penting akak n family happy...

Madam Casper said...

Ayu

insyaAllah ayu.....

Blog Widget by LinkWithin