Wednesday, 4 November 2009

*** coming soon***

Tu nampak kat atas tu. Tak sabar nak tunggu mid-november ni oh. Tu semua nak bagi besaq lagi badan yang sedia besaq. Hah gasak ambik. Besa la dok pulau. Macam ni la kaedahnya. Orang2 kat mainland nu dah tak heran dah benda ni semua. Ni kat Pulau baru nak masuk so jadik peqhak buih lagi sekali. Hehehehe. Rasanya saya sorang jer kot yang suka. En.Atan dia kurengg sikit. Anak-anak?? hurmmm Abang saja la kot.

nota kaki tangan: lepas tu dok kalut awat tak kuruih-kuruih..apa daaaaa

4 comments:

nizaa said...

hebat langkawi la ni..syabas betey!!! hahaah

Madam Casper said...

hahahahahhaa...macam-macam ada..huhuhuhu

ibusinga said...

donat tersedappppp...

Madam Casper said...

mmg sodappppp obat pun ya jugak...obat diabetes dan segala macam mak nenek

Blog Widget by LinkWithin