Thursday 26 November 2009

***No Compromise for Mister Potato Fiesta 2009***

Sudah join contest Mister Potato. Lepas tu dapat email dari Mister Potato Contest bagi tau depa nak gambar yang real bukan nya di make-up pakai photoscape tu. Dan bila dapat tau bila publish dalam blog akan dapat hadiah misteri baru lah nak buat entry ni.
Welcome to Mister Potato Contest. No compromise. Bila dah masuk web site Mr Potato ni, maka mula-mula jumpa la page ni dulu. Huh geram tengok mamat pakai kot baju putih tu rasa macam nak tarik misai kalau jumpa.
No pain, no gain. Kalau nak main contest ni harus kena register dulu ok. Bila dah register baru la boleh join ini contest yang penuh dengan fun dan adventures. Tu nampak hadiah yang di tawarkan tu. Kalau tak nampak click untuk enlarge gambar. Tak pun masuk jer web site tu senang.
Level 1 nak kena pilih dulu potato yang terbaik. Cuma yang terbaik dari ladang jer yang boleh di gunakan untuk membuat potato chips yang rangup ni ok. Yang kureng terbaik tu minta mahap ler. Yang terbaik masukkan dalam bakul yang bertanda GOOD dan yang kureng tu masukkan lah dalam bakul BAD tu. Masa yang di berikan ialah 20 saat jer. So kena pulun buat sebelum tamatnya 20 saat tu.
Settle Level 1 up to Level 2. Ada di publishkan flavour favourite blogger yang mana link nya ada di paparkan di situ.Jadik pandai-pandai korang lah godek kat link tu dan dapatkan jawapannya. Kalau tak mau godek tu hah hentam kromo la teka. Kalau lucky betul la jawapannya kalau tak hehehe kena la buat lain. Dan kalau salah teka tu maka keluarlah mamat pakai kot baju putih tu dengan mimik muka dia yang bikin hati geram.Sah-sah no compromise.
Level 3.Part ni saya suka. Potato chop. Wah rasa macam real jer masa dok chopping potato tu. Teringat kat En.Atan kalau real punya sure dia boleh buat lebih dari 10 biji dalam masa 20 saat tu. Selalu saya tengok dia potong bawang uiii mata dia tengok ke tempat lain tapi tangan dia laju jer meng"slice" bawang tu. Ok lupa pulak nak kasi tau kena chopping potato ni kepada 14 slices.Semuanya 3 biji potato yang di perlukan dalam masa 20 saat jugak. Kalau lebih ha sure mamat kot putih tu keluar.Level 4. Facts on the Pack. Soalan tu jawapan nya ada pada bungkusan Mister Potato chips tu. Ha pi ler beli pas tu boleh jawab soalan tu dengan mudah dan cepat. Tiada kompromi tu yang penting.

Level 5. Ini kena naikkan volume speaker kuat-kuat. Senang dengar bunyi crunchy tu. Cuma yang betul-betul rangup jer yang terbaik tau. Dengar betul-betul, lepas tu kalau bunyi tu rangup bangat terus click kat SUPER CRUNCHY kalau kureng as usual la click kat LIMP. Senang jer..
Level 6. Tour of the #1 chips. Ini kalau tak confident boleh click kat GO TO VIRTUAL TOUR dulu. Ha kat situ detail dia kasi tau. Bila dah faham baru jawab soalan tu. Dont worry senang jer soalan tu.No compromise...it was great.Level 7. The Last Laugh. Part ni saya suka. Kena perhati betul-betul masa mamat kot putih ni gelak apa huruf yang toing-toing...lepas dia sudah gelak maka terus tekan huruf-huruf tu. Saya buat macam ni, masa dia gelak tu saya tulis apa huruf yang toing-toing lepas tu senang jer bila nak tekan key-board. Bila betul up to 2nd stage. Bila kita lulus kat 2nd stage tu, hahahahhaha time ni kita pulak gelakkan mamat kot putih tu. What goes around comes around dude!!!

Level 8. Last level dalam ini contest. Apa lagi upload gambar la. Gambar tu kalau boleh buat yang asli ok. Mana tau ada rezeki boleh menang. Nak tengok my Mister Potato?? Scroll kat bawah tu ler

*
*
*
*
*
*
*
V


Handsome tak my Mister Potato?? Handsome kan? Dan Sudah tentu favourite flavour kami ialah TOMATO dan HOT & SPICY...tapi flavour lain pun tetap menjadi pujaan. Tiada Kompromi OK!!!!



My Mister Potato sedang buat iklan untuk tontonan anda semua. Layan jer hehehehe. Dan jangan lupa VOTE saya. Please. Start dari 29/11/2009 sampai 5/12/2009 boleh vote saya. Kalau menang saya belanja korang teh tarik dan saya nak buat eye mirrow baru. Heeeee

3 comments:

Kancilbiru said...

waahhhh...sure vote one! nanti remind oke....

zatilzuhdi said...

kak caper i join de contest too..haha..saje suke2..

wish u lak sis! nnt menang belanje teh tarik ea..hehehe

Madam Casper said...

cik zatil
hehehe kalo menang sure belanja teh tarik..
jom pakat2 vote, i vote u..u vote i okehh

nizaa
yess wajib..undilah saya

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers