Saturday 14 November 2009

*** salah sapa oii???.***


Tak perlu ayam golek, ayam panggang, tomyam atau lauk pauk maverlous yang lain. Cukup sekadar ikan temenung goreng dan sambal belacan. Di makan dengan nasi yang panas-panas..fuhh..sudah cukup membuatkan bilangan nasi di tambah lebih dari dua kali. Dengan ini proses membesarkan badan aktif berlaku dan size akan 40 kali ganda melebihi size En.Atan. Imagine En.Atan size S (tetap maintaince seperti 10 thn yang lalu) tapi isterinya size XXL. Oh..salah siapa ni?? Salah ikan temenung goreng tu ka atau salah sambal belacan tu?? Atau salah selerea tuan empunya badan?
Jangan kata masa makan tu tak di mulakan dengan Bismillahhirrahmanirrahim...siap dengan doa makan lagi..tapi tetap jugak nak bertambah lebih dari 2 kali..Oh membazirkan amalan syaitan yang direjam..maka lebih baik di habiskan saki baki yang ada..hahhahahaha..

Salah sapa ni?? persoalan masih belegar di sereberum dan medula oblongata(Dr Singa please correct me if i'm wrong ) dan jawapan masih belum di temui.
Ini bukan soalan Math peperiksaan akhir tahun Luqman Atiff atau soalan Bahasa Inggeris yang mana dia cuma mendapat 95 markah jer...

Nota kaki tangan: Madam casper apa yang ko rapekkan nih?? Mabuk estrogen ker? Oh tidak mabuk kacip Kak Timah..baru jer lepas minum tadi hua hua hua

6 comments:

Kancilbiru said...

mak aii...nak menangis tgk sambal belacan ngan ikan goreng..terbaekk!!!!!!!!!!!!

Madam Casper said...

huh meleleh nooooooo

PUTUBAMBU said...

kah..kah..kah..!!

haa...gelak besar aku..

kak ja said...

Cas!! Tu butan itan temenung.. Tu itan kerisi aka bijik nangka..

Sambai belacan tu, Cas bubuh buah belimbing ka?

Tamau wawan dgn Cas aahhh.. Ayaq lioq kja dah meleleh tap tap tap..

zatilzuhdi said...

shedap nye sambal tuuu..huishh..tuan blog pos kat cini sket leh..hehe

Madam Casper said...

cik zatil..
tu la pasaii badan makin membesarr

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers