Tuesday, 8 December 2009

*** abah the great barber ***

Gambar LIMA 2009 ada lagik. Tapi aku sendiri rasa nak bluwekk tengok pic tu apatah lagi orang yang lain. Maka jom layan cerita lain dulu. Setelah hampir 1 bulan En.Atan busy maka semalam dia pun coti lah. Dok rumah layan anak-anak dia. Cuma Adik Botak jer yang di hantar kerumah baby sitter. Saya plak kerja huhuhuhuhuEn.Atan dok gunting rambut Abang.Rambut abang tu tebal..bila berpeluh masam tak kiralah. Maka abahnya pun buat la apa yang patut.
Jangan di pandang dan di telek keseksian abang itu. Hahahaha

Saya sebenarnya sedang mengemas laman depan rumah. Bakar apa yang patut sambil di bantu oleh budak kecik itu. Bukan membantu tapi menyebuk adalah...nampak dia pegang penyapu macam telinga capang tu? Penyapu tu dah arwah pun lepas dia pi bakar penyapu tu.Dan eh eh eh bawah pokok kaktus tu ada ayam..ayam yang suka memberak kat umah saya..cissss.
Tu dia adik botak sedang melayan blues hahahahahahaha.

1 comment:

cik zatil said...

save dah duwet fotong rambut neh..huhu..

kak casper leh bukak kodai neh..

Blog Widget by LinkWithin