Tuesday 8 December 2009

*** LIMA 2009-part 6***

Cerita LIMA 2009 ni entah bila nak khatam. Selagi ada gambar dalam folder maknanya tak khatam la cerita LIMA 2009 ni.
Time ni rasanya pukul 2 ++. Saya betul-betul capek sebenarnya. Ya energy ibu beranak 5 adalah tidak sama dengan energy kanak-kanak yang berumur 9, 6 & 5 thn. Si Kakak yang beria sangat nak masuk kedalam lapangan tu tengok the real jet!!!. Sebetulnya dia ingat dia boleh naik jet dan di bawa terbang hahahahahhaha. Dengan panas terik kami pun masuk ler. Ya masa nak masuk tu ada abang askar hensem yang jaga siap dengan mesin-gun lagi. Sapa yang tak der wrist band tak boleh masuk. Hello 10 hinggit jer nak masuk..tahun ni kira murah berbanding tahun-tahun sebelumnya.


Abang ambil gambar ekor jet ni dan apek mana yang tengah sengih..koser aku!!!
Pakat dok bertangga -tunggu Mejar Khairol ni nak terbang..bunyi kapal terbang ni mau terencat gegendang telinga. Tapi budak ber3 tu rileks jer.
Okeh dia selamat berlepas. Lepas tu dia buat show la tungging-terbalik kat atas nu.
Abang memang suka ambik gambar orang yang tak berkenaan.
Ini ibu dia yang ambik. Konon nak ambik gambar jet yang terbang tungging-terbalik tu tapi tak sedar diri tu rabun..maka gambar awan dania pun kira ok lah yer!!!
Ha visitor di beri peluang untuk masuk merasa dalam kapal ni. Maritim Malaysia. Anak-anak punya pasal Ibu yang kena beratur. Depa sat-sat lari pi sana, sat-sat lari pi sini.
Ha tu dia nampak cotet jer...
Tengok tangan orang pun boleh jadik bahan...
Ramai orang hari tu...

1 comment:

tunoor73 said...

jiran kami ada p sana pg td...tu nk dengar dr mulut dia cm ner...best la kot bg org yg baru tgk kan...mcm kita ni mesti rasa dak x mcm dulu2 kan...segala datuk nenek sukoi mukoi ader.

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers