Monday, 7 December 2009

***LIMA 2009-part 3***

Kenapalah tangan den masa snap gambar ni goyang2 atau camera tu dah buat hal??
Oh abaikan gambar ibu yang tembam itu
Masa ni abang nak snap pic kami. Dia pun dok adjust la nak bagi dapat angle yang menarik (kononnya la). Sekali lalu deligasi dari mana tah (mat saleh hokkay) dia volunteer nak ambik pic kami...tu yg ada pic kami 4 beranak. Kakak tu mengada tiba-tiba minta di dukung .
Cantikkk ooo jet kaler biru dari France kalo tak silap.
Tengok cuma nampak tangan kakak ciput jer. Abang ni di suruh ambik elok2 gambar amoi kat belakang tu jugak yang dia tala...faill gambar ni..Bang Chik belemoih sungguh laaa.

1 comment:

Lyn Yusoff said...

bestnye kak g tgk LIMA 09..
bawak anak2.. sure happy jer...

Blog Widget by LinkWithin