Friday, 21 January 2011

bahasa cino la pulakkk


Surat cinta dari pihak sekolah kepada EA. Anak dara dia yang darjah 1 tu terpilih masuk kelas ni. Mola masuk hari tu anak dara dia dok kelas last nun..lepas tu ada ujianla kot lompat ke kelas depan. Balik rumah dia sengih sampai ke telinga. Aku pun terkejut sebab anak dara EA ni masuk tadika tak dan nak khatam. Aku pindah balik ke pulau bulan 7 dah pun. Jadi aku dah malas nak hantar dia ke tadika balik. Pakai dok ajaq kat umah ja dan dia dok ikut abang2 dia buat homework. Itu sajalah. Lepas ni nak kena kelepiaq cari cikgu tuisyen bahasa ni la pulak.Gambar lembu tak dak kena mengena dengan tajuk n3 ni. Gambaq ni Danish yang suruh ambik sebab dia kata dia nak minum susu cow!!. Aku berhentikan kereta tak pulak dia berani nak turun pi gayut kat t**** lembu tu minum susu!!! :)

1 comment:

luckylizan said...

ala qiutnya danish.. maknya punnn...hahaha takkan nak suruh budak tu gi perah sendiri...

Blog Widget by LinkWithin