Saturday 22 January 2011

H@ppy belated birthday abang


Birthday dia dah berlalu pun.21/12 yang lepas. Terlupa nak buat entry pasai dia. Semalam aku dok kemas buku-buku depa.Terjumpalah diary dia. Yer aku tau salah baca diary orang tapi hati nak tau jugak,.Aku baca lah..sampai la le satu cerita pasai birthday dia. Ayat lebih kurang macam ni
" Hari ni birthday aku. Seronok walaupun tak dapat hadiah . Ibu, Abah, Adik, Bang Chik, Danish dan Muad'z nyanyi lagu happy birthday kat aku. Seronok bila berhimpun macam ni satu keluarga" Oh sungguh aku terharu. Dan aku baca lagi sampai ke bab ni pulak

" Aku sebagai abang kena jaga adik-adik. Ibu balik kerja kadang-kadang kami kena marah sebab rumah bersepah. Aku tak ambik hati pun sebab aku tau kami yang salah dan ibu letih. Aku suka bila ibu buat lawak bestt" Yer aku sedih. Memang lah aku kadang2 marah bila balik rumah, rumah macam kapai lanun.Kena la sedas dua.

Happy belated birthday to abang...i love u so much..and u re always in my mind & heart.

3 comments:

PUTUBAMBU said...

HAPPY BESDAY ABANG..!

semoga menjadi anak yg baik dan mendengar kata ibu bapa..

kena selalu tolong ibu tau!
belajaq rajin2 no...

love,
aunty putu

daela said...

Ya ampun...sudah bujang anak akk...comei...happy belated birthday abang..semoga panjang umor, kena jd contoh yg baik2 utk adik2..dan doa2kan untie supaya boleh mai lg kat sana...kang untie belanja kek..:)

Madam Casper said...

Putu

Haaa sudah besaq pun tgk la perut dia tu ....

Daela
Haaa dah besaq dah..tapi x leh sunat lagik sbb tut dia kecik hahaha doktor soh buat next yearr

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers