Monday 24 January 2011

pic lagi lah

Budak kecik ni la peneman aku masa pergi dan balik kerja. Pagi-pagi mood dia ke laut lagi maka kurang la dia nak bercakap. Time balik dia punya pot pet..tak terlayan. Lawak sembang dgn dia. Tapi dia naik kereta nak dok belakang jer tak nak dia dok depan, sebab dia claim dia tu Bos dan aku ni apa lagi supirah dia la. Haih anak-anak.
Mulut becok dia bila dengan kami jer. Dengan orang yang dia tak kenal tu lambat sikit dia nak naik sheikh herherher.

Rasa cam nak gigit jerrr.
Budak kecik ni lagi sorang. Bila aku balik jer kerja, maka kerja dia asyik berkepit dengan aku jer. lepas tu dia n***n . Bila dia start tu kejap kiri dan kejap kanan. Balik jer rumah dia dah ambik bantai soh aku " idok!!!!" maka kena la aku idok...kalo x dia jerit huh.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers