Thursday 6 January 2011

Mama kembar 3

Pasai apa aku tempek pic 3 budak kenit di atas?? Sebab Mama depa punya blog layout sama cam aku. Budak kenit ni di beri nama: Fahmi, Faris dan Fauzi. Oh jangan tanya aku yang mana satu Fahmi, Faris dan Fauzi. Sesungguhnya aku tak cam lagik. Nak tau cerita pasai budak kenit 3 orang tu masuk jer blog mama depa tang SINI. Dapat aku bayangkan betapa letihnya si Nani ni control anak-anak dia yang tengah nak membesaq. Umur masa ni memang lasak, lari ke sana ke sini. Aku pun dah rasa. Sampai satu masa aku malu dan malas nak bawa anak-anak pi rumah orang. Ya lah anak dah lasak, manusia ni biasalah depan manis belakang? tah berbakul-bakul di sumpah anak-anak aku. Jadi melepak dan berkurung dalam rumah adalah yang terbaik ok. Dan aku pun dah immune dengan perangai depa, dan dengan jelingan orang pada aku. Ya la cuba korang imagine, aku berjalan kat depan dukung Muad'z, yang berempat berderet kat belakang. Entah apa lah yang ada dalam kepala otak orang yang memandang tu kan?? Tapi ada aku kesah?? Kah kah kah tidakkkkkk..yang penting anak-anak aku sihattt ...

Apa pun gud-luck Nani dan kirim salam pada triplets yang hensem tu yer.

1 comment:

My Life My World said...

Salam ... best nyer ada anak kembar. Yang lelahnyer masa kecik umur gini. Kena perati 24 jam. Dah beso nanti senang nak handle. Tapi pening gak kepala. Kalau beli baju kena ler beli sama saiz ketiga tiga nya. Tak boleh ler nak buat turun temurun baju tu kan... hehehe.

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers