Friday 1 April 2011

Redmummy!!!!


Baru nak cerita ni. 23/3/11 Redmummy turun Langkawi yer. Adalah sebelum ni Kak Red dok bunyi-bunyi nak mai. Tapi sekali aku lupa daaa. Mujoq hari tu aku buka twitter dan nak kak red dah ada kat Langkawi. Pastu cecepat aku suggest kat dia try steamboat kat tempat EA kerja boleh ler beramas mesra. Nah akhirnya kami jumpa. Aku bagi redmummy sefamily enjoy the dinner dulu...ya la kalau aku terjah time tu sure huru-hara dengan Danish. Dia kan hero.
FYI...Kak red kat luar lagi kecik dan aku sah-sah lagi besar dari dia. Ada sesapa nak sponsor Premium Beautiful kat aku?? Cerr tetiba jerrr.
Aku dah lama jadi readers kak red. Macam mana aku boleh follow redmummy.com yer? Haa dulu aku dok baca blog Mr Manager..pas tu satu hari ada n3 pasal Redmummy pi Singapore pastu dia dok usung pi mai kertas yang bertulis Mr Manager tu...so start situ lah aku follow dia. '


No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers