Friday, 6 May 2011

Happy Mother Days!!!

My Mother, my friend so dear
Throughout my life you're always near
A tender smile to guide my way
You're the sunshine to light my day


Mother, I love you,
For all that you do.
I'll kiss you and hug you,
Because you love me, too.
You feed me and need me,
To teach you to play,
So smile because I love you,
On this Mother's Day

The Miracle of Life
nurtured by a woman
who gave us
love and sacrifice...
is MOTHER
Happy Mothers Day!!



Thanks tu Kjee. Awok cilok dari blog dia. Nak baca masuk jer blog Kjee.

Aku sebenarnya kurang kasih sayang Ibu ni. Rasanya bukan kurang tapi tak dapat langsung. Kesiankan? Nak cerita balik pun malas. Penat. Kita cuma boleh merancang, memasang angan-angan tapi yang menentukan takdir kita ialah DIA YANG SATU. Terima jer dengan redha sebab DIA lebih tahu apa yang terbaik untuk kita. Dulu masa zaman lepas SRP (paham ambik sendiri maksud aku) aku selalu berangan ada family yang sempurna. Ada mak dan ayah dan cukup la aku dan sorang adik. Dan adik mesti lelaki.Klise betoi la. Kalau adik beradik ramai kureng la tumpuan kat aku. Tapi hakikat sebenarnya? Sedih kalo nak di karang. Ok selamat hari ibu kepada semua yang bergelar IBU....


No comments:

Blog Widget by LinkWithin