Monday, 9 May 2011

Breast Feeding

Antara yang 5 dia yang paling lama menyusu badan. Aku dah plan nak stop kan dia dari bf ni tapi nampak gaya tak bolehla. Semalam aku bz buat kerja rumah...dia bangun tidur boleh main kejap. Lepas tu dia sibuk mengikut aku ke hulu hilir. Sebab nak "nen". Macam-macam cara pujuk pun tak layan. Dia boleh nangis sekuat hati...melompat protes. Ishh geram betoi time tu. Ada juga sebelum ni aku letak asam jawa kekonon nak bagi dia stop bf la. Tapi aku lupa yang asam tu favourite dia. Maka lantak dia menyusu macam biasa la juga. Ingat nak letak benda pahit tapi bila tengok muka dia tu kesian la pulak. Tapi sakit belakang bila kena mengadap dia jer...

4 comments:

Deena Sulaiman said...

sian tu kena dera letak asam bagai.. bior ler dia ngopek haa.. ;-)

PUTUBAMBU said...

samalah ngan si kecik aku tu cas oii

nak mengunjun je kejenya..

dia jugak yg paling lama menyusu.. la ni dia dah 1 tahun 10 bulan..

Madam Casper said...

Hahahah Deena awok lupa yg asam tu favourite dia adoii la..kantoiii.

Madam Casper said...

tu la putu..muaz dah 1 thn 11 bulan dah. Balik keja jer mmg kena baring dulu pas tu dia pulun kiri-kanan...tension awokk

Blog Widget by LinkWithin