Friday 17 June 2011

Stress boleh kurus????

Salam jemaat to all.
Stress boleh kurus?? Aku tak refer kat mana-mana. Tajuk ni aku hentam kromo tapi ada la isi cerita tu. Nih nak cerita la ni.
Masa 6 bulan kat kampung kan macam-macam jadik. Masa tu aku betul-betul gila punya stress. Tinggal tak meroyan jer. Aku rasa aku makan macam biasa tak der nak control apa pun. Tapi rupanya dalam aku tak sedar tu berat aku kurang 3 kg. Yang boleh aku sedar aku lost weight tu bila seluar yang aku pakai pinggangnya longgar. Lepas tu aku try pakai seluar yang size nya 37cm (yerr aku besar ok!!!) huk alohh muat ok. Hahahaa terus aku sms EA yang aku dah nak kurus. Dah hilang 3kg. Dia tanya aku diet ker? Ishh mana ada aku diet..cuma stress yang melampau telah membantu aku menurunkan berat badan. Tu dia..bahayakan dengan stress nih...
La ni korang jangan tanya kat aku la...berapa kg berat aku hahahahah. Cuba korang tanya aku..berapa kg yang aku tambah...hihihihihi.

1 comment:

Kancilbiru said...

stress juga boleh mengancam nyawa..:P

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers