Monday, 11 July 2011

Tag dari Deena!!1


Kena tag dengan toke coklat Deena . Baru nak buat jer. Jangan ler marah yer toke.Mai sini nak senarai 7 perkara pasai aku. 7 jer mujoq tak 17 belas perkara hehehehehehe.

1. Aku anak tunggul. Tapi dengan mak baru ada la 4 orang adik-beradik. Aci kira adik beradik tak sebab kami x pernah ambil tau hal masing2??? Cer bg tau kat aku?

2. Dah berumahtangga hampir 12 tahun dah...anak pun dah 5 dan......yang dot!dot!dot tu hanya orang yang tertentu jer tau kenapa kah kah kah .

3. Aku ni cepat naik angin....kata lain panas baran tapi dalam 5 minit jer pas tu ok la balik. Pantang tgk umah bersepah tu yang anak2 aku selalu kena sebab depa suka sepah tempat yang aku kemas.

4. Tak reti nak masak...ya ampun . Bukan ambik kesempatan sbb en.somi tukang masak tapi memang aku tak reti.. aku masak simple2 jer..ikan goreng, sayoq, sambal tumis, masak kicap. Anak2 aku kata ok...aku pun ok lah.

5. Aku suka jahit crossstitch...hehehehe tapi dah lama stop sebab bz. Aku pegang jarum si Muad'z pegang benang. Jadik stop dulu la. Rasa macam nak beli mesin jahit bukan nak belajar buat baju tapi nak mereka jahit langsir kah kah kah.

6. Aku suka membaca. Kat rumah dulu byk novel dan magazine. Masa nak pindah balik kg hari tu magazine tu aku sedekah kat jiran tetangga. Novel aku simpan sebab sayang nak bagi kat orang. Simpan kat kuarters En.Atan tapi bila dah ekonomoney En.Atan jual novel tu separuh harga tapi dia simpan novel tulisan Ramlee Awang Murshid.

7. Apa lagi pasai aku? apa lagiiiii???? oh ya aku suka English Style punya konsep. Tapi entah bila nak implement kat rumah aku? bilaaa???????entah la...

1 comment:

Deena Yasmin said...

hehe ada ker tokey... xder makna yer casper, oooo ate nyer sama la kita mudah hangin tapiiii cepat sejuk haaa... tingat deena dlu pong antu novel kt umah satu lemari koleksi novel.. la ni dah tinggal abu coz umah mak terbakor ! ;)

Blog Widget by LinkWithin