Thursday 29 September 2011

18 weeks

18 weeks already!!!. Calculation is based on my own & I have not gone to the clinic for further examination.Alasan?? Ya Allah...aku lupa tarikh hari pertama mai period masa bulan May tu. Jadi aku nak pi buat ultrasound dulu then baru ke klinik untuk aktiviti seterusnya. En.Suami dah bising sebab aku tak ke klinik dan dia kata aku saja melengahkan masa. Part yang paling seronok sekali bila "baby bunga" aku ni dah bergerak. Teruja aku. Kenapa aku panggil "baby bunga"? hahahahaha sebab aku dok harap kot-kot dapat "baby girl" keh keh keh . 

4 comments:

Nora Deena said...

wuiiii... teman dah check up amik darah smua.. p/s: en suami kena bawak skali ada test darah :)

Madam Casper said...

Awok tunggu hari ahad ni ler nak terjah klinik saheh kena marah nantii

PUTUBAMBU said...

la..hang preggy ke?

best ni...

tahniah Cas...!
harap2 le dpt baby girl pulak kan

dalila said...

tak pernah mengandung... tengah sabar menunggu saat2 itu..

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers