Tuesday, 18 October 2011

Sesungguhnya



























Sesungguhnya saya merindui zaman budak kecik ni kecik-kecik dulu. Dengan rambut dia yang kerinting tapi tak macam Alleycat..sekarang rambut dia dah tak kerinting sebab masa kepala dia berkudis saya pi botakkan kepala dia. Rambut baru jadik kejung. Dia lah teman saya pergi dan balik kerja, hari2 bergaduh dalam kereta dan balik rumah lagi kuat bergaduh sebab dia suka kacau Muad'z. 
Pagi tadi saya dah pi register dia sekolah dan dia kata sebenarnya dia tak mau kesekolah sebab dia nak sekolah kat rumah Mak Tom jer...


Masa saya type entry ni air mata saya bergenang...dan ini adalah entry sendu buang karan tetiba...huk huk huk

1 comment:

mamaijat said...

....memang boleh bergenang air mata ngenang anak2..
bila kecik dgn cerita kecik..bila dewasa lain ragamnya..dah kawin pun kekadang meragam juga..hahahha
papepun...merekalah penglipurlara rumahtangga....

Blog Widget by LinkWithin