Friday 4 November 2011

Salam Aidiladha

Salam Aidiladha kepada semua...kepada yang memandu bila balik kampung berhati-hati semasa memandu. Aku dan keluarga beraya dipulau jer. Ada minta En.Atan buat lontong sebab teringin nak makan..entah jadi ke tidak tak tau la hehehehe. Kalau dia tak buat tak maka tak berlontong la..jangan suruh aku masak sebab la ni anak-anak aku asyik makan nasi bungkus jer...nasib...Sebab aku rasa letih sangat bila tengok dapur tu...huhuhuhu dan lagi nak singgah pasar pun malas. Oh yer aku suka beli ikan, daging kat pasar padang matsirat jer..sebab dah biasa hehehehehe. Badan pun rasa lemau jer sekarang..mai kerja pun setakat gagahkan diri..dah la aku batuk dan selsema aduhai.....

Ok SELAMAT HARI RAYA KORBAN....


NOTED: 3 layer tea kat Aiman tu dah tak best la...manis sesangat...kalau org lama yg buat kaw jerr

2 comments:

Ctnurkhijah said...

slamat ari raya...hehehe

dalila said...

Salam Aidiladha..

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers