Friday 23 December 2011

Bedo kahwin!!!

Gambar kahwin tu gambar kahwin cousin aku Bedo. Dah panggil pun Bedo sah la lelaki kan. Nama diaAbdul Manaf tapi biasalah orang Batu Kurau depa pandai short-cut jadi la Bedo. Last aku jumpa Bedo masa tahun 2003. 8 tahun dah tak jumpa tu. Oh ya Bedo ni anak Pak Long aku sebelah ayah aku ler. Yang aku terharu mcam citer hindustan kaedahnya cuma tak menari keliling pokok bila anak-anak Pak Long gigih cari contact nombor aku semata-mata nak jemput aku pi kenduri Bedo. Tapi apakan daya aku tak dapat pi sebab perut dah memboyot dan adalah tidak digalakkan untuk naik feri dan kemudian sambung perjalanan dengan kereta. Jadik abang Bedo mms la pic kahwin Bedo nih. Yang menggeletek hati aku contact no aku ni dia orang dapat dari adik aku (sebapa tapi mak lain2). Miahahahahahahahha masa anak lelaki ayah aku bertunang haremmmmmmmm ada sesapa nak mesej ker nak bagi tau thru FB ker. Macam aku hadap nak pi ishhhh..sob sob sob..stop la meroyan dulu nak pi makan nasik lemak....


SELAMAT PENGANTIN BARU BEDO & ISTERI!!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers