Tuesday, 13 December 2011

Wajar ker??

Wajar ker seseorang tu "bersayang-sayang" dan "berdarling-darling" dengan orang lain selain dari pasangan dia sendiri? Aku konservatif sikit bab-bab ni maka jawapan aku adalah tidak wajar. Panggilan seistimewa itu adalah untuk orang yang istimewa dalam hidup kita saja kan? 

Motif meraban pagi-pagi?: Pagi tadi masa queu nak isi minyak, terserempak dengan suami x-boss aku, dia di depan aku di belakang maka terdengarlah perbualan itu " yang minyak 60 hinggit" miahahahahahaha orang yang terkenal dgn sikap pendiam selama ni boleh cakap macam tu?? Jawab si assistant petrol pump tu " ok darling" nampak gaya depa dah lama kenal...ya la hari-hari situ la tempat isi minyakkan. Tapi cara tu????  Mungkin hormon ibu mengandung 32 minggu ni terlalu tinggi maka dia pulak yang rasa terlebih garam...sekian. dari aku yang tetiba rasa nak meraban.

2 comments:

RoseLangkawi said...

jawapan:TAK WAJAR LANGSUNG!mmg sekarang ni, ramai yg dah tak betul (bab ber yang-yang nila)..haishhh

Madam Casper said...

tu la kan..mmg tak kena langsung ishh...

Blog Widget by LinkWithin