Tuesday 13 December 2011

Week 32

Fuhh dah 32 minggu @ 8 month tu. Kejap jer rasanya. Jangan di tanya perasaan aku ketika ni...berdebar, seriau, takut dan kadang-kadang rasa nak meraung menangis. Choii pasti ada yang kata ni kali ke 6 dah pun takkan nak rasa macam tu. Benar kali ke 6, tapi harus diingatkan setiap kelahiran tu berbeza rasa sakitnya. Aku sendiri tak boleh agak bagaimana rasa sakitnya nanti. Apa pun doa-doakanlah agar aku mudah untuk bersalin yer...
Ini ada doa untuk mudah bersalin . Klik SINI yer.
Minggu depan nak beli barang baby dan baju sekolah . Untuk baby tu aku beli ala kadar jer ler. Beli yang basic2 jer. Dan sesungguhnya aku tak tau apalah gender budak kecik yang dalam perut ni. Pi scan masih tak nampak dah last aku jumpa doktor 12/12/2012 hari tu bila di tanya boleh dia jawab dia tak pandai tengok. Mujoq itu doktor ganti jer. Adoii sabaq jer ler. Dan aku ambik keputusan untuk tidak mau tau apa gendernya biarlah masa hari melahirkan tu baru tau. Baru suspen!! kah kah kah kah. 
Oh ya due date 02/02/2012 .....

3 comments:

Lizan said...

uii tak lama lagi tu.. sy hari tu mggu ke36 tgh nak wat check up biasa tetiba doctor check dah bukak 5cm. yabedabedu la kat situ tak prepare apa2..

Madam Casper said...

Uishhh macam mana doktor boleh check tu?? ada rasa sakit2 ker...ishh 5CM tu ..cepat benar..

tunoor73 said...

punggung besaq x sakit aihhhh.....ok..x kisah lah apa2 gender pun...asal semua selamat...

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers