Thursday 5 January 2012

Mual

Mual dan geli. Tu jer yang dapat aku kata kan. Semalam lepas ambik Danish kat tadika, lepas makan dgn dia tetiba dia bagi tau nak buang air besar la pulak. Lari anak ikan aku dengan dia ke public toilet ni. Dah dia bagi tau tak sabar nak membuang. Sampai je depan pintu tu masyaAllah bau dia...muntah ijau aku. Tak der pilihan aku suruh Danish masuk lepaskan hajat dia. Aku tunggu kat luar...terpaksa dok jauh sikit sebab mmg sah2 bau t***. Nak masuk kena bayar 3 posen tapi kebersihan?? Nan ado. Sebelah tu kedai laksa. Bayangkan kedai laksa merangkap orang yang jaga toilet ni attached dengan public toilet dengan bau yang macam tu? Depan tu pulak kedai nasi campur. Ada juga orang yang lalu nak makan situ. 
Danish keluar cepat2 aku blah..sebab dah lama aku tahan napas..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers