Tuesday, 24 July 2012

3 Ramadhan

Hari ke 3 Ramadhan dah mula kerja. Budak-budak tu dok dengan Abahnya yg kebetulan cuti 2 hari sebelum start sibuk dengan buffet ramadhan. Kakak tetap dengan 1/2 hari puasa. Adeii tak tau la nak buat macam mana dengan dia. Bila kata tak mau beli baju raya sebab tak puasa dia jawab" tak per pakai baju lama jer"  ada saja jawapan dia. Bab ni kita serah kat Abah dia sebab dia pakar dalam bab-bab ni.

Semalam menu berbuka biasa jer. Anak2 request ayaq cola-vanilla, lepas tu goreng pekasam dan sambal goreng wajib ada. Keluar PARAM beli sup jer. Habis cerita.


No comments:

Blog Widget by LinkWithin