Thursday, 6 December 2012

Cerita semalam

Semalam balik kerja pukul 10pm. Ok tipu balik kerja dalam pukul 9.15pm tapi singgah makan dan tapau sampai rumah pukul 10.30pm. Letih sangat. Balik rumah suruh anak-anak makan. Ok lagi kesian sebab dia orang berebut ambik bekas tapau tu sebab mmg dia orang lapar sangat la tu. Masuk dalam bilik nak tidur kan Che Nah. Che Nah masih b/feeding lagi. Tak sedar apa terus tertidur. Sedar-sedar jam 430am dah pun. Kesian anak-anak aku. Tak sempat nak tanya apa-apa terus tertidur. I'm sorry :(. Pagi ni bangun nak pi kerja dia orang masih enak di buai mimpi . Hujung-hujung tahun tuntutan kerja memang tersangatlah memenatkan.

1 comment:

Yatie said...

dulu pun pernah camtu..balik rumah..terus tertidur ngan baju kerja. penat.

Blog Widget by LinkWithin