Monday, 14 January 2013

Terapi @t 3.40am


Nak letak dalam kategori apa pun tak tau lah. Bangun pukul 3.40 pagi tadi, terus ambik cat dan sapu dinding yang dah macam mural. Cat asal warna biru. Cat lebihan yang masih disimpan. Maka kita cat tang mana yang ada mural jer ler. En.Atan balik kerja pukul 4.00 am. Jadi sambil bersembang dengan dia sambil cat. Wakakakakak bila di fikir balik...boleh buat kerja macam ni di dinihari. Ini kira terapi lah ni. Buat masa ni senang sikit sebab anak-anak syok dibuai mimpi. Kalau depa tak tidoq semua pakat ringan tulang termasuk Che Nah. 


Nampak macam 2 tone color kan? Sebenarnya warna biru, mungkin tak kering so nampak 2 color. Dinding yang bertentangan 2 minggu lepas dah cat warna putih walaupun warna asalnya hijau. Hehehe hentam sajalah  labu. Tunggu nak beli cat warna hijau. Nak cat mana yang ada bekas conteng jer.

So bila dah habis cat tu tak tidur langsung sebab anak nak sekolah pulak. Lepas tu siap mai kerja. Ni mata dah rasa kelat dah ni...dapat tidur sedap. Tapi kita nak kesatu tempat ni sebab lepas ni tempat tu tinggal nama jer..tunggu yer. 

No comments:

Blog Widget by LinkWithin