Monday, 8 April 2013

Tension aih

Adoii apa dah jadi dengan kedai buku di langkawi ni? Sakit kepala berdenyut tau. Buku dah makin kurang. Dah sampai tak ada pilihan. Semalam pi kedai buku. Niat nak beli novel dan buku untuk kanak-kanak dirumah ni. Alangkah sedihnya hati ku bila melangkah masuk, buku dah semakin berkurangan. Memang tak ada pilihan langsung. Beli jugalah buku untuk kanak-kanak.Lepas tu ke kedai buku yang lagi satu. Kat situ lagi la frust. Buku yang ado cuma buku rujukan. Adoiii ini yang rasa macam nak buka kedai buku sendiri ni. Sebab aku dah stress sangat. Last sekali balik rumah order on9. Esok atau lusa sampai. Senang hati.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin