Wednesday, 30 October 2013

1st time


1st time dalam hidup beli jam agak mahal. Sebelum ni tak pernahnya. Ini pun masa nak beli teragak-agak. Hihi dasar cheapskate apa nak buat kan. Hari ni keluar beli hadiah untuk staff yang nak resign.Kami beli jam la untuk dia. Tengah dok pilih-pilih tu ternampak jam ni berkenan lah pulak. So kawan i paksa beli hahaha kalau tidak memang tak beli dah pun. 
Hahaha tu la nak buat macam mana dah begitu kaedahnya. Kita masa kecik dah diajar macam tu.Jadi terbawa-bawa sampai ke jadi mak orang. Ehh tapi bukankah kita kena check wallet sebelum berbelanja hahahaha.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin