Monday, 11 May 2015

Berhabuk

Sudah lama tak bercerita. Dah naik berhabuk bersawang . Bukan apa...malas ya rabbi nak mengupdate blog nan hado nih. Macam aku ada reader yang tunggu nak baca setiap entry aku aih.

Hidup macam biasa.Tak ada yang berbeda pun. Bisnes food delivery stop seketika atau mungkin selamanya.Almaklun Chef la ni busy set-up bisnes lain. Berkaitan dgn food juga. Nanti kita announce oh ada dia post dlm FB dia.

Aku macam biasa jer. Tak sihat. Faktor umur, faktor gemuk dan faktor tak pantang masa bersalin. Sakit belakang yang amat sangat. Bila pi check katanya hypertension dan diabetes. Gulpppp terkasima seketika. Lepas tu baru sibuk nak berpantang. Kalau tidak lupa diri bila nampak coklat puiiii.

Tiba-tiba hati melonjak nak balik taiping

No comments:

Blog Widget by LinkWithin