Monday, 1 February 2016

39

Kalau buat keputusan macam ni bermakna kena bersedia dari segi:-

1. Hujung bulan tak ada duit yang akan masuk ke dalam acc bank.
2. Nak membeli pun susah sebab mengharapkan duit pak atan bagi jer
3. Memang tak akan ada duit la sebab savings pun tak ada oiii. Apa taknya dah boh korek keluar balik
4. Terasa mundur dari orang lain sebab lepas ni memang asyik dok kat rumah saja


Tapi kena yakin dengan rezeki Allah SWT. Pasti ada rezeki untuk anak-anak. 

Berkorban untuk labur saham akhirat ...In sha allah

No comments:

Blog Widget by LinkWithin